Beoordelingen van Valentino Grill & Pasta's Nijverdal

Recente recensies

4.0
Tijhuis
16 september 2021
jan
9 september 2021
Dickl
7 september 2021
Theo picanussa
5 september 2021

Snel geleverd..... Daarom bestel ik vaker bij jullie....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim
5 september 2021

Lekker, zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry
2 september 2021

Lekker en ruim voldoende eten. Snel gebracht. We kregen zelfs nog een extra fles frisdrank. Helemaal top.

Velding
29 augustus 2021

Bestelling was wederom niet goed van tempratuur. Ondanks de bestelling eerder opgehaald werd dan de afgesproken tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Betsy Kiela
22 augustus 2021

Helaas was er saus vergeten die wel besteld was & het eten werd om 17:25 al geleverd terwijl ik 17:45 had ingevuld. Wij bestellen tijdens werktijd en kunnen niet eerder eten. Verder was het eten lekker en dat is het altijd als we bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gait
22 augustus 2021
Jansen
15 augustus 2021

Ruim op tijd bezorgd en lekker warm nog! De shoarmaschotel was meer dan genoeg. Misschien kleinere porties tegen lager bedrag nog een goede tip? Iig voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diana
14 augustus 2021

Mooie overzichtelijke en makkelijke bestelsite. Alles wordt snel bezorgd. Het is goed verpakt en nog goed warm.

Inge
12 augustus 2021

Heerlijke shoarmaschotel speciaal. Lekkere aardappelschijfjes. Snelle bezorging

Anja
12 augustus 2021

Jammer dat jullie geen pizza hebben in een pizzeria?

Harry
24 juli 2021

Snel bezorgd, goede kwaliteit en goede porties.

Harry
22 juli 2021

Twee porties aardappelen voor 10 euro. Allebei kleine zakjes nog niet half vol. Dat zijn we niet van jullie gewend. Jammer genoeg konden we geen foto toevoegen. Het eten was wel, zoals altijd heerlijk.

Roy Bulter
15 juli 2021
J. De Heer
11 juli 2021

Was héérlijk!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melvin
11 juli 2021
P
10 juli 2021
E. Wind
9 juli 2021
J. Evers
4 juli 2021

Slechte pitabroodjes, ze vielen bij het opensnijden uit elkaar.

Bartje
2 juli 2021

De bezorger belde netjes, Hij stond op het verkeerde huisnummer ,prima opgelost !!!!

Dini
2 juli 2021

Eten was heerlijk en goed warm

J
29 juni 2021

Altijd lekker en goed

Roberto van Weezep
27 juni 2021

Prima eten alleen jammer dat de prijs kwaliteit van de hoeveelheid salade ver te zoeken was....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Velding
26 juni 2021

Nadat de vorige keer het vlees niet helemaal warm was. Nu perfect.

JT
26 juni 2021

Super zoals altijd

Visser
26 juni 2021
JT
19 juni 2021

Zolang ik hier bestel, altijd lekker en goed.

R
17 juni 2021
Erjan
13 juni 2021

Het was niet de eerste keer dat ik achter mijn bestelling aan moest bellen , na ruim een uur excuses en het wordt als nog bezorgd....... verbeterpunt lijkt mij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martina Vloedgraven-Mansfeld
11 juni 2021

het was heel lekker,snelle levering

Monique
4 juni 2021

Spareribs schotel besteld (donderdag dus aanbieding!), vlees viel niet van het bot maar was toch lekker, lekkere marinade, lekkere aardappelschijfjes en lekkere salade. En werd warm bezorgd, dus helemaal tevreden.

De heer René Ebeltjes
2 juni 2021

3porties spareribs besteld. De spareribs waren niet mals genoeg. Vlees moet als het ware van het bot vallen en dat is niet het geval. Indien dit de standaard is dan worden geen spareribs meer besteld.

Johanna
27 mei 2021
Pr
23 mei 2021
jan zwoferink
21 mei 2021

weer super lekker gegeten

Yvonne
16 mei 2021
Anita
14 mei 2021

Altijd lekker en goede bezorging

H Tijhof
12 mei 2021

Heerlijke Lamachun. Beste kwaliteit van Nijverdal. Niet vet en goed vlees en groente. Temperatuur ook prima. Alles 5 sterren.

Bert ten hoeve
5 mei 2021

Het was heerlijk. Alleen jammer dat je geen pizza's meer kan beztellen.

Melvin
27 april 2021
Elferink
26 april 2021

Gewoon goed

Mickey
26 april 2021
Erik
26 april 2021

Goed eten, snelle service

Manfred
26 april 2021
Fam Hospers
18 april 2021

Half uur te laat! Dat is niet het probleem, want natuurlijk snappen we dat wanneer het druk is de bezorging uit kan lopen. Maar bel dan even. Laat even weten dat het uitloopt. Het eten was dan wel weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
17 april 2021

Zoals altijd mooi op tijd! Goed van temperatuur. We hebben het idee dat de boxen wel wat minder gevuld zijn dan anders.. In 1 van de boxen zat kaas tussen de shoarma. Kan gebeuren?

Heuver
17 april 2021

Vandaag goed op tijd, en het eten was lekker warm.

Gea van es
17 april 2021

Pizza met vis was koud

Agnes
16 april 2021

Helaas, al voor de tweede keer, waren deze pizza's wederom heel erg vet. Het lekte er al alle kanten langsheen waardoor we niet "normaal" konden eten.

Horsselenberg René
14 april 2021
G. Harmsen
14 april 2021

Prima pizza, niets op aan te merken. Vlot geleverd

Karin
12 april 2021

Drie van de vier pizza’s zijn ondersteboven vervoerd, het beleg zat tegen de deksel aangeplakt, terwijl de bodem in de doos zat. Er zaten gaten in drie dozen waardoor het get naar buiten lekte. De beloofde wijn werd niet geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
11 april 2021

Erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hegeman
11 april 2021

Het eten was er gauw en was heerlijk en de bezorging was ook leuk en netjes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heuver
10 april 2021

Eten was niet warm meer.

Rh
10 april 2021

Niet al te warm. Is maar 300 meter van ons huis.

Woud WeiJschede
10 april 2021
Frank
8 april 2021

Dit is voor mij toch wel de beste van nijverdal. Het altijd vriendelijke personeel is precies optijd.

Karin
7 april 2021

Grote pizza's die rijkelijk belegd zijn met (veel) kaas, waardoor je niet goed meer kunt zien wat er nu eigenlijk op de pizza zit. Bezorging volgens planning

Ilona
7 april 2021
Schreurs
6 april 2021

Het was koud en 1 pizza washok niet lekker ben ik anders gewend van jullie

Nathalie Ros
4 april 2021

Snelle bezorging, heerlijk eten!

Rutger
2 april 2021

Zoals altijd. Weer smaakvol en goed.

RB
31 maart 2021

Eenvoudig bestellen, snel bezorgd en heerlijk gegeten!

Jan M
31 maart 2021

Te laat!!

Geer
30 maart 2021

Ui, paprika en champignons in beide calzones waren nog rauw.

Ron
29 maart 2021

Smaakte zoals altijd weer super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marty Poelakker
28 maart 2021

Wederom bij een online bestelling meer dan een uur moeten wachten. Nadat we gebeld hadden, bleek de bestelling niet bekend. Dit is voor ons nu de 2e keer dat dit gebeurde. Helaas ook geen excuus voor de veel te late bezorging!

Postmus
27 maart 2021

Helaas was de bestelling voor de 2e keer 15 minuten later. Dat nadat we het een uur eerder hadden besteld. Misschien is het druk of loopt het elders mis. In ieder geval hoop ik dat jullie hier iets mee kunnen. Het eten smaakte wel weer uitstekend.

Bjorn
25 maart 2021

Fijne pizzeria, uitgebreid menu en zij bezorgen altijd snel. Dikke prima dus

Nicole
24 maart 2021

Prima pizza, bezorging ook snel

Dianne
21 maart 2021
J.R.
21 maart 2021
Anna
20 maart 2021
Katinka
19 maart 2021

Wederom super lekker gegeten, snel en alles super goed warm. Complimenten!

Michiel
17 maart 2021

Flink te laat maar prima kwaliteit

Richard Kelder
17 maart 2021

Hulde, lekker en snelle bezorging

S.M.
17 maart 2021
RB
14 maart 2021

Snelle bezorging, goed verpakt en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!

Velding
14 maart 2021

Bestelling was netjes op tijd. De shoarma box was heerlijk alleen de donnerschotel daarvan was het vlees behoorlijk vet. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilona
13 maart 2021
Gerrit
9 maart 2021

Heerlijke pizza's werden precies op tijd bezorgt.

Dangremond
8 maart 2021

Goed, zoals altijd!

Jo
8 maart 2021
Erna
7 maart 2021
Theo
6 maart 2021

Erg lekker 🤤

Pien
2 maart 2021

1.5 uur gewacht op onze bestelling. Heel jammer!

Wim
1 maart 2021

Alles ok!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Manfred
28 februari 2021

Wederom een perfecte score! Eten was perfect op tijd, heet uit de pan, compleet en erg lekker!

Van den Hout
28 februari 2021

Super tevreden...heerlijk gegeten en netjes op tijd bezorgd 👍👍

Velding
27 februari 2021

Shoarma Box besteld. Ten eerste het is goed van tempratuur, het smaakt heerlijk. De sla is lekker knapperig en vers. Gewoon goede kwaliteit

Patricia
27 februari 2021

De pizza calzone shoarma was wel heel klein uitgevallen, de ui was bijna rauw. Pas na uur en kwartier de pizza's binnen. Volgende keer voor pizza gaan we toch maar uitwijken naar een andere gelegenheid. Altijd te vreden geweest, nu twee maal achter elkaar late bezorging.

Woud WeiJschede
25 februari 2021

Top pizza’s

S Waakop Reijers
24 februari 2021

Zeker 3 kwartier moeten wachten op de levering. 😐

Jan
23 februari 2021
Tuinbeek
23 februari 2021

Prima bezorging en heerlijke pizza’s

S.
22 februari 2021

Heerlijke mix grill voor 1 persoon gegeten! Meer dan genoeg met z'n tweeën (met een halve portie aardappelschijfjes)! De knoflooksaus en het pitabroodje zijn altijd een topper!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerben
22 februari 2021

De beste spareribs in town, pizza ook zeer smakelijk. Altijd een prima bezorgtijd en warm bij aankomst. aanbevolen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruben
21 februari 2021

2 uur moeten wachten op 3 pizza’s die om de hoek geleverd moesten worden...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
21 februari 2021

Pizza's waren weer van goede kwaliteit, maar een wachttijd van bijna 2 uur viel tegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Francien
21 februari 2021

Goede bezorging Lekkere warme pizza met veel kaas en doner! Hier gaan we. Vanaf nu altijd bestellen 👍🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kamphuis
21 februari 2021

Bestelling nooit geleverd

Koen slooijer
20 februari 2021

Zoals altijd was de kwaliteit goed, alleen de bezorging was bijna 30 minuten te laat. Daarnaast hadden wij 3 calzones besteld, maar stonden de namen van de pizza's niet op de doos, waardoor wij de calzones open moesten snijden en zelf de ingrediënten bekijken.

Melvin
20 februari 2021

Snel en lekker 😋

Jansen
20 februari 2021

Ze stellen je ook (bijna) nooit teleur qua eten. Als dat wel zo is dan ligt het vaak aan de drukte. Eten is warm en smaakvol. Zelfs de pasta's zijn echt lekker. Dat kun je niet overal zeggen..

Dank
17 februari 2021

Ik geef nooit beoordelingen, maar ik vind het nu wel tijd worden voor een zeer positieve reactie. Ik bestel af en toe een pizza’tje, bij Valentino zijn ze echt heerlijk. Rijk belegd en groot(buik vol). De bezorging is altijd goed voor elkaar: vlot en vriendelijke bezorgers. Bedankt👍

Jolan
16 februari 2021

Pizza’s waren koud helaas. Zijn we niet gewend van jullie

Van Brink
14 februari 2021

Goed eten en toffe service bestel er graag eten is daar lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
13 februari 2021
Schooten
13 februari 2021

Snelle en goeie service. Grote porsies en lekkere pita broodjes

Johan Felix
10 februari 2021

Prima pizza’s 🍕

Jane Van der weegh
6 februari 2021

Pizza kwam koud aan. Is 1 keer eerder voorgekomen, maar dit keer was het wel erg koud. Verder altijd super lekkere pizza’s!

Manfred
5 februari 2021

Op vrijdag net na vijfen besteld en netjes op de gewenste tijd (17:45) gebracht! Het was weer heerlijk, de kipfilet lekker mals, net als de doner in de box en de heerlijke wrap. Zeker een aanrader om hier te bestellen!

Draaijer
4 februari 2021

snelle levering en eten is lekker

Ehsan
3 februari 2021
Angels
2 februari 2021

Lekkerste Pizza's van nijverdal

Milan Brinkman
31 januari 2021

De bestelling was 20 minuten tenlaat 😡😡

Velding
30 januari 2021

Heerlijk gegeten. Snelle service

Michel
29 januari 2021
Joke
28 januari 2021

Heerlijke kapsalon!

Erik
28 januari 2021

Het was en is altijd erg lekker👍

Ivo
28 januari 2021

Prima voor elkaar

ST
27 januari 2021
Van dam
25 januari 2021

Aantal bestelling was gewoon koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wim
24 januari 2021

Alweer goed!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
24 januari 2021
André
24 januari 2021
Heuver
24 januari 2021

Pizza's goed heet en lekker. Helaas 85 minuten moeten wachten voor ze er waren, was voor ons toch wel aardig minpuntje.

Matty
23 januari 2021
Karin ten dolle
22 januari 2021

Wij hebben er van genoten,super lekkere broodjes de kruiden op de aard zijn top.Nou alles eigenlijk haha

Wim
18 januari 2021

Alles was lekker en goed top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L.M.
18 januari 2021
Nijboer
17 januari 2021

Mooi op tijd, warm, en goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stefan
17 januari 2021
Yvonne
15 januari 2021

Héérlijk 👌

Jan
15 januari 2021

Alles was van de pizza afgeschoven en vet van de schotel dreef onderin de tas waardoor alles onder zat. Hierdoor is de kwaliteit weg terwijl dit anders prima zou zijn.

Kim
14 januari 2021
Jessica
13 januari 2021

Top mensen ..lekker eten .. wijkt je normale bestelling iets af bellen ze je of het wel klopt .. toppers💋💋💋💋

KarinZ
12 januari 2021

Snelle bexorging en heerlijk eten!

Fam. Jansen
11 januari 2021

Gisteren een bestelling gedaan rond 16.45 uur met als leveringstijd 17.30 uur. Helaas kwam de bezorgen per rond 17.52. ruim 20 minuten te laat. Waarschijnlijk was dit ook de reden dat een deel van de bestelling niet meer warm was. Mijn dichte pizza was erg lauw en in het midden zelfs koud. Omdat het de verjaardag van mijn zoontje was en we samen zouden eten heb ik er dit keer geen punt van gemaakt en niet gebeld. De pizza zelf nog maar even 15 minuten in de oven gedaan maar prettig is dit niet. De smaak is prima maar door de trage bezorging en en het lauwe eten kan ik dit keer geen hoog cijfer geven. Best wel een teleurstelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dick
10 januari 2021

Eten was koud (patat was ook al slap geworden), pita broodjes waren bovenzijde licht zwart en de gratis fles cola zat niet bij de levering. Zondagavond kan best wel een drukke avond zijn, maar als restaurant moet je zorgen dat het niet ten koste mag gaan van de kwaliteit. Hoeveelheid eten was wel ruim voldoende. Maar voor ons volgende keer denk ik geen Valentino meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eric
10 januari 2021
Jow
10 januari 2021

Naar meer dan 1,5 uur wachten (tussentijds nog telefonisch contact gehad) kwam eindelijk de bestelling. Bleek dat de helft gewoon bijna koud was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Brink
10 januari 2021

Goede kwaliteit en hoeveelheid

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tromp
9 januari 2021

Aan de late kant

Johnny
8 januari 2021

Het was weer ouderwets lekker lekkere krokante aardapelschijfjes en sparribs goed gaar 👍👍👍

Martijn Lensen
7 januari 2021

Fijn eten! Snel, warm en uitstekende smaak!

De heer René Ebeltjes
28 december 2020

Bestelling kunnen plaatsen buiten openingstijden. Bij afwezigheid. Dit zou niet mogen. De bestelling is ook al betaald en de bestelling werd ook nog eens bevestigd.. dit zou niet mogen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

op den Dries
27 december 2020

Besteld, betaald en 1,5 uur gewacht. Vervolgens 5x geprobeerd te bellen, maar geen gehoor. Er is nooit wat bezorgd..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ten Hoeve
24 december 2020

Goede kwaliteit en goede service.

Nijverdal
23 december 2020

Nu 3/4 besteld maar nooit binnen een uur bezorgd Min 80 tot120 min tijd nodig voor bezorging Kwaliteit eten is super goed

Anton van Leeuwen
22 december 2020

Ik heb besteld op een dinsdag dus dan is het best druk bij Valentino omdat de pizza in de aanbieding is, helemaal met in de Corona tijd krijgen ze vast veel bestellingen. Daarom heb ik ergens wel begrip dat ze niet de kwaliteit leveren die ik gewend ben. De pizza was vet, overladen met kaas en de groente was niet goed gaar. Ik denk dat ik niet weer op een dinsdag/woensdag bestel, het is misschien wat goedkoper maar ik betaal liever een paar euro meer voor een goede pizza.

André
20 december 2020

Wat je ook besteld het is altijd erg goed en ook de bezorging is perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
20 december 2020

Bezorging was prima. 45 min gewacht (bezorging zsm). Dus voor een zondag avond zeker netjes. Eten was ook goed, niets op aan te merken!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlies de Leeuw
20 december 2020

Heerlijk eten zowel de pizza's als pastas. Bezorging ook altijd snel. Top.

Dbdra
19 december 2020

De maaltijd was op tijd. Lekker warm en goed van smaak

Sekky187
19 december 2020

Beste pizza’s van Nederland !!!!

Sjeek
18 december 2020
Dangremond
17 december 2020
Draaijer
17 december 2020

Goede service snel bezorgd en eten is erg lekker

Hegeman
16 december 2020

Goede service. Snelle bezorging. Warme pizza. Lekkere pizza.

Roel
13 december 2020
Annie Beverdam
13 december 2020

Het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

hans
13 december 2020
Gea
12 december 2020

Heerlijke calzones en de stokbrood met knoflooksaus echt top!

Harry
9 december 2020

Weer heerlijk gegeten!

Roelofs
7 december 2020

Top pizza snel geleverd 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paula
6 december 2020

Het was super lekker en snel geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heimeriks
6 december 2020

De pizza rand was verbrand en de shoarma niet meer warm. De bezorging was een half uur te laat (het zou ik 18:00 uur er zijn en we hebben het om 17:15 besteld en dus bezorgd om 18:30)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith
6 december 2020

Heerlijke pizza’s! Helaas wel bijna half uur te laat ondanks op tijd besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melvin Arentsen
6 december 2020

Lekker en snel

Anna
5 december 2020
A.Thorsen
5 december 2020

We hadden 2x de mix Valentino besteld nummer 98a en dat stond ook op de verpakking maar toen we het openden bleek er 2x shoarma met kaas in te zitten. Door tijdgebrek maar opgegeten, maar was niet onze smaak...erg jammer!

Leone Papilaja
4 december 2020

We Kregen een pizza met pepers op de peperoni terwijl we hadden ingevuld dat we deze er niet bij wilden. Jammer.

Marcel Otter
3 december 2020

Dik in orde weer!

Jan
3 december 2020

Prima kwaliteit, snelle bezorging!

Jessica dorgelo
30 november 2020

Perfect

Els Wessels
29 november 2020
Rinis op den Dries
29 november 2020

Bij 2 van de drie schotels had ik Friet in plaats van gebakken Aardappeltjes besteld dat hebben jullie niet gedaan, er zaten gewoon gebakken aardappeltjes bij. verder was het Prima.

Jansen
29 november 2020

Lekker en veel. Helemaal top.

Hans
27 november 2020

Heerlijke pizza, prima bezorging

Gera
26 november 2020
Monique
25 november 2020
Jessica
23 november 2020

Goede service ..en het smaakt zoals altijd weer verrukkelijk 💋

Rosanne
23 november 2020

Het was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ronald
23 november 2020

prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roy
23 november 2020

Bezorging was laat en pizza waren niet echt warm meer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
22 november 2020

Heerlijk voor een relaxte avond zonder te koken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rn
21 november 2020

We hebben bijna 2 uur moeten wachten op ons eten. Kwaliteit was wel super

Vincent
18 november 2020

Keurig op tijd. Belde van tevoren omdat er onduidelijkheid was over bestelling. Hierdoor was t dik in orde

Jolanda
17 november 2020

In tegenstelling tot de vorige keer, was het eten WARM. En, van warm eten wordt ik blij...

Ivo
15 november 2020

Super voor elkaar weer

Familie Jansen
14 november 2020

4x kapsalon besteld. Kort en bondig het was top!

Van der Weide
12 november 2020

Super pizza's!! Ik had gevraagd om een speciale pizza fantasie want mijn man wou graag "wat anders". Nou hij vond 'm super! Lekker spicy.. Echt super service weer!!

Albert
9 november 2020

Mooi op tijd geleverd. Prijs kwalitiet prima in orde

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dianne
8 november 2020

De kapsalon was goed maar helaas was de lasagne aan de onderkant een beetje verbrand waardoor de smaak minder was dan normaal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
8 november 2020

Lekkere pizza's en ook snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dini
8 november 2020

Zoals altijd, snel en goed eten. Ook lekker warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anika
5 november 2020

Snelle levering, meet dan genoeg en het was heerlijk!

Hans v P
5 november 2020

Zoals eigenlijk steeds: -pizza's mooi opgemaakt en lekkere mediterrane vulling; -bodem iets zacht met mooi knapperige rand; -en keurig op tijd bezorgd! Kan geen (inter)nationale keten tegenop! AVANTI VALENTINO

Henk Klompenmaker
4 november 2020

Gewoon goed zoals altijd!

Sandra
4 november 2020
Hanny Filart
3 november 2020

Het was uitstekend het eten was goed warm en smakelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jansen
2 november 2020

Gisteren besteld bij Valentino. Het eten was 10 minuten later maar dat vinden wij niet erg. We hadden 2x een kapsalon, 1x kindermenu met hamburger en het spareribsmenu. De kapsalons waren erg lekker, kindermenu was wel echt heel weinig. Paar frietjes en een losse hamburger (hadden broodje verwacht mssh onze fout) Ook het spareribs menu staat niet in verhouding met de prijs. Was niet zoveel en de ribs hadden niet veel vlees en waren wat taai.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ina
1 november 2020
Petra
31 oktober 2020

Zeer snelle bezorging en altijd ergggg lekker

Yvonne
31 oktober 2020
Anna
30 oktober 2020

Super snel bezorgd en smaakte uitstekend

Marko
29 oktober 2020

Bij de online bestelling kon ik aangegeven of het zakelijk was. Dat heb ik ook gedaan om dat ik een btw factuur wil. Echter. Er zat een factuur bij zonder btw specificatie. Heb gebeld. Ze snapte echt niet wat ik bedoelde en konden die ook niet maken???? Beetje vreemd. Want ik kon kiezen voor zakelijk??? Maar goed. Wat ik al zei. Nul medewerking. En het kwam over alsof ik een zeikerd was. Zeer slecht geregeld daar.

Roosink
29 oktober 2020

Prima kwaliteit en heerlijk goed en veel eten!!

Isa
29 oktober 2020
Dennis van Empelen
29 oktober 2020
Marlijn van Ojik
26 oktober 2020

Ik ben van jullie gewend, hoe klein of groot de bestelling ook is, dat hij er binnen 3 kwartier is. Maar gisteren heb ik om 18 uur mijn bestelling gedaan en deze werd pas om 19:25 bezorgd en dat voor maar 2 pizza's

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pennings
24 oktober 2020
Jeroen van Benten
24 oktober 2020

Bestelling precies op tijd klaar, goed oplettend en vriendelijk personeel en alles in de bestelling aanwezig, en heerlijk gegeten.

Welleweerd
24 oktober 2020

Het was prima !

Mickey
23 oktober 2020
Jan Van Schoonhoven
21 oktober 2020

Lekkere verse puzzza

Hidde Rozenkamp
20 oktober 2020

Altijd supersnelle service!

Christina
19 oktober 2020

Het eten is echt heel lekker, maar voorlopig bestellen we even niet meer. We wonen een paar minuten verderop en we krijgen het eten best vaak koud geleverd.

Rene
18 oktober 2020

Pizza’s waren wel prima, maar de bezorging was zeer matig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemiek
18 oktober 2020

De lekkerste pizza Calzone van Nijverdal met de groene paprika en gebakken ei ertussen. Super lekker.

P de Jager
16 oktober 2020

Prima verder, alleen jammer dat beztellen via de app niet lukte, app stond op zwart gisteravond!

Jansen
16 oktober 2020

Door de enorme bass uit het bezorg auto was de hele straat op de hoogte van de bezorging. Dat hoeft ook weer niet want we delen liever niet ;) Eten was goed warm en erg lekker!

Mickey
16 oktober 2020
Kim
16 oktober 2020

Lekker eten, snelle bezorging.

Gerrit
16 oktober 2020

Via de site eten besteld. Binnen 20 minuten werd het bezorgd en de kwaliteit was zoals gewoonlijk super!

AZB
16 oktober 2020

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Rob
16 oktober 2020

Alles was goed en lekker! Snelle levering! Wel jammer dat het broodje hamburger met een pitabroodje was ipv een gewoon bolletje Verder niks te klagen👍🏻

Liefhebber van kwaliteit
13 oktober 2020

Gewoon zoals het hoort. Erg lekkere pizza en bezorging was zeer snel. Dank.

Lotte
12 oktober 2020
Hans
11 oktober 2020
Eddy
11 oktober 2020

Voor de tweede maal een uur gewacht. Na 45 minuten gebeld. 15 minuten later was hij er.

Frank
7 oktober 2020

Als altijd lekker!

Sandra
5 oktober 2020

De bestelling was zoals altijd heerlijk. Temperatuur goed warm. Enige opmerking er moet niet mínder in gaan zitten. Eerder zaten de boxen heerlijk vol. Bezorging is op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eilders
5 oktober 2020

De pizza en shoarma waren prima qua smaak maar het eten was al lauw toen we het kregen en tijdens het eten dus koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herma
3 oktober 2020

Supersnelle levering, top!

Konijnenbelt
3 oktober 2020

Helaas moesten we meer dan een uur wachten op onze bestelling. We zullen daarom niet snel weer wat laten bezorgen door Valentino.

Piet Jansen
3 oktober 2020

Perfect! Zowel kwaliteit als snelle bezorging!

ST
27 september 2020

eten was koud koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Evers
26 september 2020

Ruim anderhalf uur gewacht en 2 keer gebeld waar het eten bleef. Vervolgens gedeeltelijk ontvangen wat wij niet besteld hadden. Zonde want dit zijn wij niet gewend.

Anoniem
26 september 2020

Bezorging duurde erg lang.

Jan huzen
26 september 2020

Prima eten en op tijd bezorgd.

Velding
26 september 2020

Bestelling was heerlijk en goed van tempratuur. Netjes op tijd.

jan zwoferink
26 september 2020

snel bezorgd en lekker eten

Niels
26 september 2020

Heerlijk

Claudia
26 september 2020
Hidde Rozenkamp
25 september 2020

Snelle bezorging, met aandacht voor de wensen van de klant.

Matty
25 september 2020
Jeroen
24 september 2020

Pizza was niet warm. Bodem veel te stug niet door heen te komen met een mes. Viel me een beetje tegen.

Hengstman
22 september 2020
Drieze
20 september 2020

Bijna 2 uur moeten wachten na 2x bellen toch de bestelling ontvangen welke ook nog verkeerd was, besteld zonder uien😔ja hoor uien erin dus de helft weggegooit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

priscilla
19 september 2020

Een super broodje shoarma besteld te zielig voor woorden. Je krijgt een lullig klein broodje (nog kleiner als een pita in de supermarkt) met harde oude stukken shoarma.

s. wennemers
18 september 2020

ik vond de salami op de pizza niet smaken als salami die nog goed was... heb hem er daarom maar afgehaald... Zat ook echt heeeeeel veeeeel ui op de pizza in vergelijking met de rest. Ben normaal wel beter gewend.

Bouwhuis
14 september 2020

Het vet droop van de pizza af. Was niet lekker

Hans
14 september 2020

Heerlijke, rijkelijk belegd. Bestellen en bezorgen eenvoudig en vlot

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan Felix
14 september 2020
Melvin Arentsen
13 september 2020

Ohhh heurlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nathalie
13 september 2020

Shoarma is goed, helaas zat er geen tomatensaus op de pizza en de extra bij bestelde champignons (ook extra voor betaald) waren niet terug te vinden. Toch jammer.

Anton
11 september 2020

Was weer lekker! Goeie spareribs en lekkere aardappeltjes!

Riccardo
7 september 2020

Bezorging was goed ook qua tijd uitstekend maar helaas was de dubbelgeslagen pizza flink afgekoeld.

hans
6 september 2020
Preuter
6 september 2020

Vandaag zat er meer sla als Donner in de wraps daardoor droge smaak en te weinig saus om het wat smakelijker te maken wrap viel ook uit elkaar door dat het geen eenheid was...

Mark Roosink
3 september 2020

Wij hebben online bestelling geplaatst ( vaste klant ) . Bestelnummer: 94118ZWZ Datum en tijd: 2020-09-03 16:58 Bezorgtijd: Zo snel mogelijk Opmerkingen: shoarmaschotel speciaal graag zonder paprika Helaas Wel met paprika !

Shoarma
3 september 2020

Het was weer top!!

Pasta
3 september 2020

Beste pizzeria van Nijverdal!!!

Lovepizza
3 september 2020

Top zaak !!!

Gottemaker
3 september 2020

Eten was echt lekker en snel! Helaas hebben ze geen bonnetje bij mijn bestelling geleverd i.v.m een printerprobleem. Deze maaltijd heb ik besteld tijdens werk en krijg met een kassabonnetje automatisch maaltijdvergoeding. Helaas zat er geen bonnetje bij de bestelling. Na gebeld en het meisje aan de telefoon zei dat er dus een printerprobleem was. Jammer, omdat ik nu volledig moest betalen en niet deels een maaltijdvergoeding kreeg. Hopelijk dat jullie eventueel een bonnetje kunnen "na leveren".

Schram
2 september 2020

Prima pizza. Ruime keuze aan toppings. Wij hebben in ieder geval heerlijk gegeten 👍

R. A
2 september 2020

Het komt nooit op de tijd dat je aangeeft. Gisteren weer 30 min te laat en bestel je 1.5 uur van te voren

Lars
30 augustus 2020

Bezorging duurde helaas wel een uurtje, wat opzich op prime-time zaterdagavond niet zo heel raar is. Maar wel jammer dat de pizza's nogal een harde korst hadden, en niet echt warm meer. De smaak was er dit keer gelukkig niet minder om

Silke
26 augustus 2020

Lekker eten en op het gevraagde tijdstip geleverd. Weer 100% tevreden.

Herman Keizer
23 augustus 2020
Arie Kolthof
23 augustus 2020

We hadden een pizza Carbonara besteld, maar kregen een pizza Margarita geleverd. Dat was een afknapper en we hebben dus 3 euro teveel betaald. Maar even niet meer bestellen hier.

Schippers
23 augustus 2020
Fam. Kroese
22 augustus 2020

Het is wellicht een idee om bij calzone pizza's op of in de doos te vermelden welke uitvoering het betreft, op die mannier hoef je de pizza niet aan te snijden om te zien voor wie deze is.

Matty
19 augustus 2020